Klachten en Garantie

Klachten

De Rode Pion doet er alles aan om u als klant tevreden te krijgen en te houden. Indien u een klacht of suggestie heeft dan kunt u die via e-mail; [email protected] of per post; De Rode Pion, Breedeweer 22, 3343 CE Hendrik Ido Ambacht naar ons sturen. Wij zullen uw reactie direct in behandeling nemen en binnen 5 dagen hierop reageren. Uiteraard zijn positieve reacties ook meer dan welkom.

 

Garantie

Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten in ons assortiment. Mocht het toch voorkomen dat u een beschadigd product heeft ontvangen of dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet dan zullen wij zo spoedig mogelijk naar een oplossing zoeken. Wanneer u een product bij ons koopt heeft u te allen tijde, mits u het product op een normale manier heeft gebruikt, recht op een goed werkend product. Mocht het product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen. U dient in een dergelijke situatie zo spoedig mogelijk contact op met De Rode Pion.